Uppdaterad text 9 juni
Vi väntar fortfarande…. det är nog troligt att vi inte kan erbjuda något öppenhållande denna vecka heller.
Uppdaterad text 4 juni
Vi väntar fortfarande på vårt miljötillstånd som vi behöver för att starta upp våra öppenkvällar. Miljö och hälsoskydd har meddelat (25/5) att de håller på att fatta beslut, men att det kommer att ta några veckor. Vad det innebär vet vi inte, men så fort vi får någon klarhet så kommer vi att informera via Cardskipper, hemsida etc.
Som medlem är det tillåtet att nyttja inskjutningsbanan.

